söndag, april 27, 2008

Trött

I torsdags blidde det lite impulsfestande. Först lite fotboll och cider på Cuebar och sedan fest på Trappan där det var Irländsk pubafton. Det var faktiskt riktigt, riktigt skoj! Somnade med låten "What should we do with the drunken sailor?" i huvudet. Blidde en hel del fyllesamtal också.. men vad förväntar man sig av mig? Haha! (Minns du Valborg, Hannah? :P)

Idag följde mams med mig till Norrköping och vi tog en vända på stan. Fick faktiskt med med lite grejor hem som tights, skor och bikini :) På kvällen sedan blidde det dansuppvisning, dansuppvisning på Flygeln för 600 pers. Det var superskoj och det gick hyffsat bra.

De senaste dagarna, veckorna, har det blivit en hel del prat om en massa gamla goa minnen. Har av någon anledning stött på flera människor som jag antingen har en gemensam historia med eller som jag har gemensamma ex med. Jag myser av bara tanken på tiden som var för 4-5 år sedan!

På fredag blir det kanske en ny piercing..

1 kommentar:

  1. Klart jag minns, bomullshjärna! :D

    ...vaaaad för piercing? ;P

    SvaraRadera