lördag, april 19, 2008

..och jag avslutar med att säga

..att hur bra studentlivet än här så saknar jag mitt hem. Mot alla odds så är Mjölby mitt hem. Och just nu saknar jag det något fruktansvärt. Dessutom saknar jag James. Var tvungen att åka ner till honom på jobbet efter Takida och pussa lite på honom. Det är å andra sidan inte lustigt att jag saknar honom just nu, för alltid när jag har hemlängtan så längtar jag efter honom också. På sätt och vis är han hemma för mig, vi har ändå sätts i över ett år nu.

Igår var det grillning på gården, Trappan och sen efterfest. Festeriet Phesten snodde vår maskot, och det ska de ha spö för. Vi tog en gisslan i hissen från deras festeri men det var tydligen ingen som de brydde sig om, haha. Jag var närapå att få med mig vår maskot hem där på natten, men nära skjuter ingen hare. Imorrn är det uppgång klockan 8 för frukost på Trappan och sen fest hela dagen, och ja, det ska bli kul, men just nu.. jag saknar hemma något grymt mycket. Och jag saknar någon som ligger och håller om mig när jag kryper ner i sängen. Någon som jag bryr mig om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar