tisdag, augusti 19, 2008

En gnutta tid till övers.

Ja, vid så här 12-snåret på natten har jag tillslut hittat lite tid att sätta mig ner och skriva här.

Jag borde nog nämna den här eldshowen, annars kommer jag banna mig över det senare. I stället för ett förband till Takida så hade de en eldshow, och jag måste säga att den var bra. Dock blev jag lite småchockad (hör och häpna, det är inte ofta det händer) när en av killarna i showen drog fram sin kuk för att visa att råttfällan han satt dit faktiskt satt där, alltså att det inte var fejk. Jahaja, trevligt tänkte jag, med småbarn där.. men jag skrattade gott, haha. Backyard Babies var för övrigt ok, men inget jag lyssnar på annars. Jag blev nöjd av att ha sett Dregen och hört Minus Celcius live =)

Här i Norrköping är det en massa som händer. Jag trivs sen jag har kommit tillbaka, inte en massa hemlängtan än som jag trodde att jag skulle ha. Sköööönt att sova i MIN säng. Städade när jag kom hem - det syns inte. Det är rent, men som sagt.. det syns verkligen inte. Man hinner inte mer än hem, slänga bort det man inte ska ha, ta fram det man ska ha med sig och sticka igen. Då blir det jäkligt stökigt.

Otten igår var riktigt, riktigt skoj. Kanske ska börja med att skriva om då vi träffade Nollan för första gången på kvällen. De satt på gården på Evagården, och vid 9-snåret på kvällen stegade vi i Skumpa in med en bergsprängare på axeln, fet musik och solbrillor på. Vi gjorde robotdansen, gick crazy och sen presenterade oss. Sjukt bra kväll med en massa, massa prat. Höll på att få en hjärtattack vid klockan 3 på natten när jag och en kompis satt och snackade på en bänk. En timme efter att vi satt oss ner på bänken började papperskorgen prassla och röra på sig. Jag DOG vill jag lova! Och jag var inte den enda, haha! Efter några minuter, skräckfyllda minuter, sprang en råtta upp och jag kunde andas ut. Det var inget spöke, haha! Somnade vid halv 5 på morgonen, men hade en riktigt bra natt där..

Massa möten idag som jag inte orkar gå in på.. har fram till nu suttit hemma hos Henke och försökt få ihop schema till finsittning, och det verkar gå vägen =)

Dags att krypa ner nu.. München Hoben i morgon ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar