onsdag, augusti 06, 2008

En vecka jobb kvar!

Ja, idag är det en vecka kvar på BT, sen slutar jag för sommaren. Gott gott gott! Visserligen trivs jag som fisken i vattnet på BT, både med arbetskamraterna och arbetsuppgifterna, men med tanke på att jag inte varit ledig ens en minut, varken från BT eller Vattenhålet, så ska det bli gott att göra någonting annat. Så nästa torsdag bär det av till Ullared och fredag blir det först till Jysk och sen köra hem alla mina saker till Norrköping, sen där på kvällen blir det att se Takida! På lördagen där sen åker jag hem, hem-hem!

Nu i veckan är det lugnt, går kväll på jobbet så det blir bara att jobba. Däremot så är det snart fredag och då blir det att se Mjölby Södra:s första riktiga match mot Hjulsbro. Efter det har, hör och häpna, Nathalie tagit ledigt och det blir att åka hem till Christian och mysaaa! Ska bli så skönt!

Aja, nu väntas frulle!

1 kommentar: