söndag, augusti 24, 2008

Folk Parks-festen!

Festen blev så sanslöst bra! Trappan slog kassarekord för det här året - ALLT tog slut! Växel, öl, alkohol, glas.. you name it. Tillslut hade Trappan endast en enda Vodka-flaska kvar, men de åkte iväg och hämtade mer i Linköping. Galet mycket folk. Det var proppat ute på däcket, på lilla dansgolvet, på stora dansgolvet. Som sagt: helt sanslöst bra. Och, självklart, anordnade Skumpa festen! Sen att det var på den bästa lördagen under Nolle-P är ju en helt annan sak ;D Visst, det var sjukt stressigt i början när en miljon saker gick fel, men det löste sig och det blev en kanonfest. Vi städade till klockan 5 i morse, sen bidde det lite skumpa till maten. Kom hem vid 6 i morse, sov till klockan 3. Har precis duschat och borde snart ta mig till affären..

Drömde om Robert (sångaren) i Takida härom natten. Kunde det bli annat än en trevligt dröm? Haha, självklart inte. Dock vet jag inte så mycket av vad vi gjorde.. han visade mig sin turnéhusvagn(?) och jag spanade in hans röv. Jag tror vi hade något på g där..

1 kommentar:

  1. Haha, ungefär som när jag drömmer om NCIS-DiNozzo. Önskedrömmar!

    SvaraRadera