onsdag, augusti 13, 2008

Slutjobbat för sommaren..

Ja, nu är sista dagen gjord. Var har sommaren tagit vägen?? Jag har sagt det förr och jag säger det igen: tiden går så himla fort, och den går bara snabbare och snabbare ju äldre man blir. Redan höst snart. Iofs är hösten jäkligt mysig, men jag undrar fortfarande var all tid tar vägen. Iaf, hela dagen idag längtade jag efter att få sluta för sommaren. Jag har trivts som fisken i vattnet på BT, men det ska bli skönt att slippa arbetstiderna. Har man jobbat en hel sommar tröttnar man på det, speciellt att gå upp tidigt på dag-veckan. När jag väl skulle sluta och säga hejdå till folket så sa de: "Det har varit jättetrevligt att lära känna dig", "Det kommer bli tråkigt nu utan dig", "Lycka till i framtiden nu" e.t.c., och då kom lite ångest över mig. Jag kommer inte komma tillbaka till BT på minst 10 månader, om jag nu har turen att få jobb där nästa sommar igen. Jag började sakna BT innan jag ens kommit därifrån, haha. Sedan kom Christian och tyckte att det var lika sorgligt han för att det kändes som om vi också sa farväl.. haha, du är för söt, hun!

Natten spenderades hos hun (behöver jag nämna att det blev minimal sömn?). Tror det blev 3 timmar i natt. Men, as always, det är lätt värt det! :)

Har börjat packa nu, alla kläder är packade och nu kommer jag till alla saker ist. Men först ska jag duscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar