söndag, augusti 10, 2008

Hun!

Åkte till Christian i fredags. Hade en av de mysigaste kvällarna ever, för hun överraskade mig med vin, jordgubbar, vindruvor, kex och brieost. Kan det bli bättre? :) Sov där över natten och följde med honom när han skulle dömma en match i Gammalkil. Jag var helt neutral när det gällde matchen (Gammalkil - Borensberg, div 5) men när matchen var slut så hade Gammalkil blivit mitt hatlag, haha! Spelarna, publiken.. kan lova att jag satt där och var lite förbannad :P

Jobbade igår.. segt värre. Serverade. Trött på män 40+ som tror att de kan få sig något genom att tafsa och stå o glo. Brukar kunna hantera det annars men var så himla trött och lite smågrinig igår så orkade inte.

Nu är jag hemma iaf. Ska duscha och fixa lite. Får se om jag kan åka till Christian ikväll, beror på om jag kan åka med i bilen imorrn till jobbet.

Ska väl slänga upp lite bilder också hade jag tänkt. Snart Takida och Ullared!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar