fredag, augusti 22, 2008

Nolle-P

Fortfarande en massa, massa att göra.

München Hoben var sjukt bra! Blev dock lite småsur där ett tag när mitt München Hoben-glas blev snott, men jag snodde ett annat sen så då blev jag nöjd igen, haha! Har också en feting bula i huvudet tack vare mig själv. Satt på en av bänkarna och skulle ställa mig upp - och slog i huvudet i Rosannas glas (hon stod upp på bänken). Med tanke på att glasen rymmer 1 liter cider och är sjukt tunga så ja, därav min mycket fina och ömma bula idag. Men men, vad gör man inte? :)

Gyckel idag.. haha! Vad ska man säga.. det sjukaste Skumpa gjort hittills. Det mest oförberedda Skumpa gjort hittills. Och det nyktraste Skumpa gjort hittills. Men men, nu är det över iaf, puh! Imorgon smäller det dock, vi ska ha vår Folk Parksfest!

Nu måste det städas.. och ätas.

Så är det. Jag vet vad jag vill i mitt liv och jag önskar att den killen jag kommer spendera mitt liv med är lika målmedveten. Jag vet vad jag söker hos en kille och just där är jag kräsen. Hur ska jag själv kunna bli bättre som person om jag inte har någon som pushar mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar