fredag, augusti 08, 2008

OS-invigning

Sitter och kollar på OS-invigningen.. väntar på att Sverige ska komma in, sen blir det att handla!

Blidde inte att se Christians match, men hoppar på 21.08 tåget i stället och möter honom efter matchen inne i Linköping :) Ska bli riktigt trevligt ikväll.. bara vara och mysa.

Tanken slog mig häromdagen att jag inte har varit ledig ens en minut från varken BT eller Vattenhålet på hela sommaren. Det är ju nästan intill sinnessjukt, haha! Är på tiden då jag tog ledigt ikväll :) Jobbar på BT till på onsdag, sen är jag klar för sommaren där. Jobbar på lördag på Vattenhålet, sen är jag ledig där resten av augusti :) Kommer att ha så mycket att göra med Nolle-P så finns ingen chans att jag hittar jobba. Och, nu är det countdown för Ullared och Takida!

Fick beslut från CSN idag också om beviljat studiemedel. Det, tillsammans med min lön från BT, kommer att ge mig riktigt bra med pengar nu i slutet av augusti! :)

Nahepp, skulle man se om Sverige trillar in snart kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar