onsdag, oktober 01, 2008

Död åt examinerande skrivuppgift!

Jag är så trött på den. Inte för att den är så jättesvår men den är tråkig och det finns ingen motivation. Jag kan ju trösta mig med att hela klassen går och gnäller över den så jag är ju inte ensam om jag säger så..

Förövrigt så är det en viss person som gör mig väldigt fundersam nu för tiden.. jag vet inte vad som försiggår i hans huvud men jag vet iaf att han inte är som han brukar. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Han var i vilket fall betydligt gladare och spralligare förut. Och trevligare.. Inte för att han inte är schysst eller så nu, för det är han om något, men det är bara något som inte stämmer, som inte är som det brukar. Trist..

Jag ser fram emot helgen. Sittning och eftersläpp med tivolitema. Kommer bli galet bra! Jag och Natalie har lite saker i görningen.. jag kommer nog sitta och garva hela kvällen ;D

Nu blir det att leta lite reggaeband till Skumpas fest och så lite härliga brat-iga musikvideor till ett gyckel. Kommer bli perfa! Vad sägs om lite:




..eller kanske lite:





..eller kanske lite:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar