torsdag, oktober 30, 2008

Feber.

Jorå, förkylningen håller sig i, och jag kan inte påstå att det har blivit bättre då jag sitter här med feber och fick ställa in blodgivningen idag, jag hade nog inte kommit därifrån ståendes på benen :P Men, återigen, det kunde ha varit mycket värre så jag klagar inte.

Ska ta tag i det sista på kompletteringsuppgiften sen är jag done! Så skönt, så skönt.

Här hemma i Norrköping känns det fortfarande tomt. Dock så har jag det där, nästan perfekta, lugnet kvar. Det är så skönt, och det har jag faktiskt bara en person att tacka för. Tack!

Imorrn så åker jag hem till Mjölby.. jobbar. Har en ny tjej som jag ska lära upp. Sen på söndag blir det Oskarshamn. Varför berättar jag inte än ;)

Jag gör också en efterlysning! HANNAH, VAR ÄR DU?! Du har varken kommenterat min blogg eller varit inne på msn på evigheter. Vad gör du människa? :D

3 kommentarer:

  1. Men kom igen, det där är rent av elakt. Berätta, människa! :P

    Läser, det är vad jag gör. Har en sån period nu, jag läser nästan konstant :P

    SvaraRadera
  2. Haha bästa sättet att få tag i Hannah är att efterlysa henne i bloggen, fungerar alltid:-)

    Hoppas allt annars är bra med dig, ja med undantag från förskylningen förstårs:P

    SvaraRadera
  3. Är inte det ganska tragiskt, att det är bästa sättet? :P

    SvaraRadera