måndag, oktober 13, 2008

Kroppen tar ut sin rätt.

Jag känner att nu är det VERKLIGEN dags att ta tag i det här med sömn och mat. Jag har ingen dygnsrytm för 5 öre utan under en veckas alla 7 dagar kan jag lägga mig allt från 11 på kvällen till 7 på morgonen. Inte konstigt att min kropp inte kan hänga med. Dessutom sover jag alldeles för lite timmar. Med maten så har jag börjat äta 1-2 mål om dagen, observera att detta absolut inte är med mening. Det bara blir så och jag dricker aldrig heller, jag brukar oftast dricka när jag äter.

I vilket fall, mina muskler protesterar mot lilla minsta, som min högra vad. Idag så blev jag svimfärdig när vi var på guidning i Stadsmuséets magasin så jag var tvungen att sätta mig ner. Kallsvettig, blek, yr och dan. Och då är jag en av dom som aldrig har svimmat i hela sitt liv. Nej, nu måste jag verkligen ta och ändra mig..

Blir att äta lite gott på Trappan ikväll.. ska väl kanske ta tag i det här och äta en knäckemacka nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar