söndag, oktober 05, 2008

Död åt söndagar..

..i alla fall med tanke på att jag MÅSTE sitta på den förbannade skrivuppgiften och natten till idag inte var den bästa jag varit med om direkt.

Aja, jag hade skoj igår. Dansade mycket och bättre än så kan det väl inte bli? Annorlunda sittning, men helt ok ändå. Kvällen blev väl sisådär senare, men men. Mellanfesten däremot här hos mig var helt sinnesjukt kul! Skrattade så jag fick ont i magen. Bollsparkande, tårtkastning, ölspel m.m. SJUKT BRA! Frågan är bara hur fan man ska förklara det.. haha!

Hannah var ju här i måndags. Vi spenderade kvällen på Trappan, och tro det eller ej - jag och Hannah vann i TP! Kassa laget = bästa laget, haha! Natten spenderades med IT och en massa NCIS avsnitt. På dagen därpå blev det att baka snickerskakor.. mums!

Imorrn ska jag in till Linköping för ett besök hos piercingstudion. Hannah kommer också så det blir en hel dag med käk, prat och shopping :)

Jobbade i torsdags på Trappan vilket var riktigt trevligt. Jobbade på Vattenhålet i fredags och det var helt ok det med. Träffade en kär gammal person.. väldigt trevligt måste jag säga. Något som inte var fullt lika trevligt var att jag träffade en snubbe som jag aldrig tidigare i hela mitt liv hade sett, men enligt honom så skulle vi ses efter jobbet - det hade vi ju bestämt innan. Saken var att han var fullkomligt seriös och betedde sig som om jag skulle dejtat honom ett tag.. eeeh.

Hmm.. dags att dra sig tillbaka till pluggandet kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar