söndag, oktober 26, 2008

Sjuker.

Kroppen tar ut sin rätt.. igen. Fast den här gången genom att stänga igen munnen på mig, haha. Min röst började svika mig i förrgår natt när jag kom hem från personalfesten, och nu är den aaaaall gone. Feber har jag med. Men men.. ingen idé att klaga. Ni slipper ju höra min trut gå, haha!

Personalfesten i fredags var bra, dock inte lika bra som första gången. Jag skrattar iaf ihjäl mig åt att jag gissade en klockren gissning som var rätt då vi körde charader. En kille pekade på en Sverigetröja och pekade sedan neråt mot backen. Sedan höll han händerna för halsen som att han hade något där och höll på att kvävas. Jag ropade ut "skånska!" och of course så var det rätt, haha! Vet att det finns folk där ute som kanske inte tycker det var fullt lika kul, men erkänn, visst är det ironi? ;)

Schtekfesten som SKUMPA och Tryckbar anordnade igår blev riktig, riktig lyckad. Dock gick kvällen som alltid för fort och helt plötsligt var allt slut. Men, återigen, grymt lyckad fest!

Ska slänga upp lite bilder.. nån gång. Jag är sämst på det!

Idag blir det plugg.. och ikväll tvätta från 7 till 1, haha. Har inte tvättat på 3 veckor och tro mig, tvätthögen är ett enda stort berg. På det ska jag tvätta handdukar och sängkläder... blir en helkväll det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar