onsdag, mars 11, 2009

3 timmar mer på dygnet?

Ja tack! 1 1/2 timme till att sova och 1 1/2 timme till att plugga. Det vore väldigt fint!

Men jag trivs. Jag vet bara inte var jag ska börja med allt.. men betar sakta men säkert av det ena efter det andra. Dock så går det inte tillräckligt fort enligt mig!

Aaah! Jag vet inte om jag ska söka ordningsvaktsutbildning till hösten. Jag vill väldigt gärna, men å andra sidan - man offrar väldigt mycket för det jobbet. Bra pengar, jaaa.. kanske ska vänta med att söka. Äh, jag vet inte hur jag ska ha det. Har ju sökt som vaktlagschef på Trappan och får jag den posten ska jag nog inte söka utbildningen då jag vill vara ute bland värdarna (vilket jag inte kan om jag blir OV). Å andra sidan är det ju lägligt också.. jag får väl fundera under sommaren så får vi se! Men det är inte lätt jag kan säga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar