lördag, mars 07, 2009

Alldeles för länge sedan nu..

..som jag nämnde något om älskade HV! Har matchen mellan HV - Timrå på och än så länge står det 3 - 0. Varje gång HV gör ett mål så får jag underbara rysningar i hela kroppen! Jo visst, jag vet att de tog SM-GULD förra året (isn't it lovely?) och att det är svårt att göra en favorit i repris året direkt därpå och därmed så tror jag att chansen att ta guld i år inte är lika stora som förra säsongen. Men, är det någonting vi alla vet om HV så är det ett lag som inte ger sig och vem vet, de kanske står där med guldet i hand snart ändå? Timrå spelade precis 5 mot 3 och HV släppte inte ens i närheten in ett mål. Ja, U-N-D-E-R-B-A-R-T helt enkelt!

Var och gymmade med mams på Medley i Mjölby igår. Lääänge sen jag var på gym nu men tycker att det är ett skitbra komplement till Friskis & Svettis-passen. Än så länge har jag bara träningsvärk i armarna och axlarna men det kommer väl.. ^^

Svansjön igår var väldigt vackert. Kom därmed på mig själv i skrivande stund att googla på baletten.. jag är inget balettproffs så måste läsa in mig på de delar som jag inte lyckades tolka igår :P Nu har man i alla fall konsumerat finkultur för ett år eller två!

Jobb på Trappan ikväll. Skulle egentligen jobba i egenskap av festeri men eftersom vi har det lite knakigt med vakter så är som vakt jag jobbar ikväll i stället.. och inte gnäller jag för det ;) Tyvärr så kommer det nog bli en grymt seg kväll.. Är ett roligt tema förvisso, Moulin Rouge, men marknadsföringen har varit grymt dålig och inte alls många anmälda. Men vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar