fredag, mars 06, 2009

Dags att vara lite kulturell!

Ska gå på balett, Svansjön ikväll. Har inte en aning om vad jag gett mig in på.. hahaha! Pappa påstår att jag numer är gammal eftersom jag får för mig sådana här saker... Ska hem till Thess vid halv sex och äta god mat och sen blir det att dra iväg vid halv åtta.

Btw, sommarjobbet är kirrat.. eller ja, på sätt och vis. Jag och mams var inne på Nyfiket i Mjölby och fikade och då passade jag samtidigt på att lämna mitt cv där då vi ändå brukar vara där och fika rätt ofta;
Jag: Jaa jag tänkte lämna mitt cv.
Han: Är du säker?! ..och tittar på mig med en väldigt lustig blick.
Jag: Eeeh... jaaaaa?
Det visade sig alltså sedan att han hade tänkt att fråga mig i två månader om jag vill jobba hos honom men inte hade vågat av någon anledning.. haha, det är ju så sjukt bra! Jag vet dock inte om han ville att jag skulle börja jobba direkt nu eller om han fattade att det var sommarjobb jag pratade om... men han skulle ringa mig eller så dyker jag in när jag har tid så skulle vi sitta ner och prata om saken. Dock så ska man inte ta något förgivet, kanske är ett skitjobb vem vet?

Nahepp.. skulle man göra sig fin kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar