söndag, mars 22, 2009

Well well well..

Mycket tankar i huvudet men klockan är mycket och det är dags att krypa ner.

Har bara kommit på att jag trivs. Jag mår bra. Jag är nog faktiskt lycklig. Gäller att njuta i fulla drag för man vet ju aldrig när den tiden kan vara förbi. Man blundar för en kort stund och sen är allt upp och ner.

Läste i gamla dagboks-aktiga block från tiden då jag var 13. Hahaha, det var full fart redan då och ibland vill jag tillbaka dit. Göra samma saker som jag gjorde då fast att det var 20-åriga Nathalie som var där i stället. Men då skulle det ju faktiskt inte vara samma sak... så i stället kanske jag kunde göra samma sak idag som jag gjorde då. Det skulle vara fint! Ah, jag vill verkligen uppleva en dag igen från den tiden. Motala, Väster, alla hyss, påhitt, smygande och strul. Sena nätter. Intriger. Gud så härligt det var!

Har skickat in hemtentan.. känns bra, men man kan ju aldrig veta. Det får bära eller brista helt enkelt.

Har nog också kirrat jobb för sommaren.. känns riktigt bra. Förvisso inte lika härlig lön som på BT, men jag kommer i alla fall ha ett liv i sommar, haha. Människorna där känns riktigt bra, likaså arbetsuppgifter och miljön. Vi får se hur mycket jag kommer att få jobba bara.

Nahej.. läggdags kanske... eller?

1 kommentar:

  1. blir det motala nåt i sommar då natta..=) du kan ju fan inte missa varamon eller:D

    SvaraRadera