tisdag, mars 17, 2009

Lycka!

Haha, ja det är så sjukt ironiskt att det ska vara sol ute för att det ska kännas som att man svävar på små rosa moln, men nu är det så och allt är alldeles underbart! Självklart fullkomligt älskar jag vintern och allt därtill, men tillslut tröttnar man på att enbart se färgerna(?) vitt - grått - vitt - grått. Men nu jävlar, nu kommer våren och vi ignorerar hemtentaångesten för en stund.

Dieten går fint! Inga cravings efter någonting än så länge, däremot tänker jag så fort jag ser någonting "det där får inte jag äta", men som sagt.. än så länge gör det mig inte så mycket. Dessutom går nog dagarna fort =)

Hey! Jag har inte haft så jätteknasiga drömmar på senaste tiden, bara lite lite lite, men i natt slog det till som bara den vill jag lova, haha! Först drömde jag om några sorts andar, och detta har jag gjort förr, men dessa var inte så vänligt inställda. De skrämde mig något grymt! En satt på min sängkant, och sen kan jag inte beskriva så mycket mer. Men inte ville dom väl i alla fall. Orolig vaknade jag, men somnade väl om och vaknade sen av att det regnade ute. MYSFAKTOR! Hur länge sedan var det inte man låg vaken till regnstänket mot fönstret? Underbart! Sen somnade jag om igen, och drömde om... något slags harem. Typ ett ställe dit både tjejer och killar kan åka för att träffa varann och ha det lite... mysigt. Ett nöjesfält - fast där man hånglar med okända människor. Jag hittade en hel del heta killar som jag hade det mysigt med, och mitt i allt så såg exet till pappa.. fast på någon slags sittning. Sen jagade jag lite fler karlar och sen skulle det hela stänga och då blev jag ledsen för att alla karlar försvann, hahaha!

Jaja.. snart blir det Friskis-pass med Mlen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar