måndag, mars 16, 2009

Så mycket vilja...

Vårkravallen i lördags var så jävla kul, så kul har jag inte haft på... jag vet inte hur länge! Av någon anledning var det nästan bara karlar på förfesten är hemma, men vem klagar? ;) Fin och go var man i mössan, men gud så lyckat allt blev! Träffade en karl på kravallen, och sen träffade jag en till, och sen blev den andre sur. Men jag hade kul, haha. Man kan ju inte sura ihop bara för att man inte får sig något. Trist att han var sån dock, trodde först att han var en helt reko karl, och snygg var han med. Sprang omkring här och fyllestädade vid femsnåret på morgonen. Härligt härligt! Sammanfattat: JAG VILL HA EN SÅN HÄR FEST TILL! För hur ofta blir allt så lyckat egentligen? (råkade visst åka dit på en gammal vana igen också.....)

Hade ett långt samtal med mr. vaktlagschef förut, och just nu är jag mer pepp än någonsin på att bli vaktlagschef. Jag har så jäkla mycket vilja till det här, så jag hoppas verkligen att jag får det. Å andra sidan skulle jag inte gråta om någon av mina två vänner skulle bli det heller, men just nu... jaa, jag bara vill så hemskt mycket!

Btw, imorrn kör vi. Jag och Thess ska köra en diet i en vecka eller två. Jag har aldrig provat förut men det har hon så jag litar på henne, haha. Kanske får man bort lite av sötsuget, who knows? Jag har inte en aning om det funkar eller inte, men jag är väldigt skeptisk till det hela. But hey, det som inte dödar stärker? ;)

.....behöver jag ens nämna det? Behöver jag verkligen det? Egentligen inte... men jag kan inte låta bli: HV GICK VIDARE OCH HAR GJORT DET INGET ANNAT LAG HAR!

2 kommentarer:

  1. Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.
    Du kanske upplever denna kommentar lite opersonlig? Men någonstans måste man ju börja?

    SvaraRadera
  2. Fel, Frölunda gjorde det säsongen 05/06. Hur jag vet det? Det var mot LHC såklart...

    SvaraRadera