torsdag, september 03, 2009

Då var det kört igen då!

Det är då lustigt.. sitter och lyssnar på Takidas nya album The Darker Instinct och självklart är jag helsåld. Jag fattar inte hur ett band kan göra så många låtar utan att en enda är dålig. Ja, jag har inte hört en enda låt med Takida som är kass och då har jag ändå nu hört ett 70-tal! Så, Linköping 19 november, jag och Josie kommer att vara där. Behöver jag säga att jag ser fram emot det?




Förövrigt är det min första jobbpraktik ikväll. 112:an på Harrys = massa brandmän. I like! Praktiken imorrn ser jag dock inte fram emot.. hur ska detta gå?

Förresten! JAG HAR FÅTT PRAKTIKPLATS! Jag fick en plats på Östgötatidningen. Tror ni att det känns härligt?! Jag var så orolig inför det här året med både kanditatuppsats och praktik, men jag måste säga att det hela ser väldigt ljust ut nu. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar