söndag, september 20, 2009

Jag har mycket att göra, märks det?

Få blogginlägg på siståne, och på tok för korta för att vara mig. Ja, jag har mycket att göra, då mer än vanligt. Det är arbetsutbildning som tar den där lilla extra tiden ifrån mig som jag skulle behöva - två veckor till, sen har jag min vardag tillbaka!

Hur gick det igår? Det gick skitbra! Jag fick lyckorus där jag satt vid spelbordet och efter någon timma kände att "fan, det går bra det här". ÄNTLIGEN! Visst, jag gjorde flera misstag, men inte i närheten av vad jag gjort förut och dessutom hade jag skoj när jag satt där. Självklart är jag inte trygg i arbetet ännu, men för första gången igår kände jag att jag gjorde stora framsteg och det kan bli riktigt bra! Dessutom vet jag nu att jag har mitt första riktiga jobbpass den 2:e oktober. Det är inte långt kvar!

What else.. Takida-biljetter är bokade. Mys! Klimax på lördag som FF (som jag sitter med i) anordar, alltså festeristfest för alla nya och gamla festerister. Kommer bli dräggigt men skoj! Arbetar nu även som studentguide på universitetet = hjälpa studenter att styra upp deras studier = mer extrapengar. Läser litteratur för fullt till uppsatsen. På torsdag är det ordningsvaktsintervju!

Nej, nu ska jag kila.. läsa lite till och sen sova gott. Skickar dock med en länk här till en annan blogg som jag har där ni kan följa mitt kandidatår:

http://nathalielindblom.wordpress.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar