onsdag, september 02, 2009

Curly Sue

Kanske skulle man ta upp igen att skriva rubriker som har med låtnamn, låttext, dikter eller annat att göra? När jag var fjortis och bodde på Lunarstorm gjorde jag alltid det, men ta mig fan, det är roligare att läsa de rubrikerna!

Det är full fart framåt, som alltid. Minns knappt vad jag gjorde igår, vet knappt vad som gäller för imorrn. Här är det verkligen att ta en dag i taget!

Ikväll är det i alla fall personalmöte med Cherry och sen utgång. Första gången jag ska träffa alla som jobbar där men det blir nog fint, är mest tjejer så kan tänka mig vilken förfest det kommer bli, haha! Gällande jobbet så är jag skitnervig inför fredag och jobba på Otten. Jag ska alltså helst arbeta halva passet. Känner jag mig redo? Inte ett dugg! Å andra sidan lär jag mig mest när jag väl sitter där. Öva öva öva på att räkna kort här hemma, det är inte så lätt som det ser ut!

Och vet ni, på lördag åker jag hem till Mjölby en sväng. Jag hittade en lucka så då sticker jag :) Hem till de små kissarna som jag saknar fullständigt galet mycket! Jag har en förhoppning om att få tömma hjärnan lite och ladda om. Dock så känns allt positivt inför kandidatuppsatsen, jag hoppas bara på att få praktikplatsen också! Hoppas hoppas hoppas! Då är allt fixat på den fronten :)

Nej, nu ska jag stoppa i mig lite fiskgratäng. Delar med mig av Takida, som jag lyssnat på i evigheter nu. 8 år? Maybe, om inte mer. Gud vad jag älskar dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar