måndag, september 07, 2009

Lugn. Utvilad.

..och det känns så himla skönt. Förra veckan var lagom så stressande, var ständigt trött och såg inget slut på ångesten. Men så igårkväll satte jag på filmen "Män som hatar kvinnor" och hade myskväll med mig själv ända fram till halv 2 i natt. Kunde sova till klockan 11 idag och vaknar upp utvilad, stressfri. Så jävla fint det kändes.

Otten i fredags gick sisådär. Jag satt de två första timmarna, var väldigt lugnt, hade några spel och är glad över att det aldrig blev fullt bord. Var sjukt jävla nervös innan, så pass att benen skakade när första gästen kom. Efter två timmar kom det ett gäng med killar som jag blev väldigt osäker på då jag anade att de försökte spela av mig marker genom fusk. Så då bytte jag med Emma då jag kände att jag ännu inte har så pass stor koll att jag vet vad de gör. Jag hade velat sitta längre och jag hade velat känna mig mer trygg i situationen, men å andra sidan kan man inte känna sig trygg i någonting som man aldrig förr gjort. Så, på lördag kör vi Bomullsfabriken. Då jävlar satsar vi allt!

På lördagen for jag hem till Mjölby en sväng. Skönt att träffa familj med husdjur. Fint att vara och hälsa på vänner på jobbet utan att jobba. Bestämdes bland annat att gå på Ladies Night, och så klart Takida.

Igår var det bara att åka hem och sedan direkt gå till arbetsutbildning. Jag var inte alls pepp innan, men var pepp när jag gick därifrån. Jag kände att jag lär mig och blir snabbare, men det är en så otrolig skillnad att stå på arbetsutbildningen och vara ute på provjobb.

Well, det tar sig. Jag är fortfarande otroligt förvånad över att jag inte stött på några större problem på siståne, och jag njuter medan jag kan. Det vankas Ullared om en vecka och jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar