lördag, september 12, 2009

Heartache on the dancefloor

Igår var det personalfest. Det var kul! Jag fattar inte att jag aldrig tröttnar på att skaka rumpa, fast tur är väl det :) Trillade i säng vid fyra i morse efter lite djupa samtal om relationer och dess konflikter. Det är som jag sa då, allt är så glasklart och man vet vad man måste göra - men när man sedan väl står där går det bara inte och allt blir dimmigt. Det är aldrig någonsin lätt att inse och acceptera att förhållande inte längre fungerar.

Well, ikväll blir det jobb på Bomullsfabriken. Provjobb alltså. För en gångs skull dör jag inte av nervositet, men det har väl med att göra att jag är för trött för att oroa mig. Återkom om några timmar så är jag nog uppe i det blå..

På tisdag blir det Ullared! Ska bli grrrrymt kul, bara komma härifrån, få shoppa en massa och ha det trevligt.

Har jag kommit fram till något angående ordningsvaktsutbildningen? - Nopp.

1 kommentar:

  1. Ja, allt är ditt fel! Du har hjärntvättat mig angående studentboende ;P

    SvaraRadera