torsdag, september 24, 2009

Zzzz...

Mm, ungefär så är mitt huvud just nu. Jag har dessvärre kommit in i en period igen där jag ständigt är trött och därmed är hjärnan slö. Mycket att göra, kanske lite för mycket. Håller på att tvätta just nu, alla mina kläder luktar massa gooooott!

Ordningsvaktsintervjun gick riktigt, riktigt bra. Jag fick alla rätt på svenskatestet! Jag är fett nöjd! Inte för att det är avgörande för att komma in på utbildningen, utan för att det var en personlig vinst och egoboost. Iaf, intervjun med två poliser och en ordningsvakt gick riktigt bra och lustigt nog var jag inte ett dugg nervös. När jag skulle på intervjun med Cherry var jag så nervös så jag visste inte vart jag skulle ta vägen (jag som aldrig är det annars!). Men när jag går på intervju med lagen, nej då sitter jag där och är lugnare än vad jag varit på länge. Ironi! Dock så känns det sjukt skönt att jag gick, jag som tvivlade så mycket. Jag fick dem att skratta några gånger och stämningen var trygg, trots att jag satt på gaveln av ett avlångt bord och hade tre, allvarliga människor stirrandes på mig. 71 sökte utbildningen, 38 kom till intervju - 20 blir antagna. Därmed har jag mer än 50% chans att komma in. Lite skrämmande tanke!

Igår träffades jag och Thess för myyyys på Trappan. Vi åt gooood mat och tog en drink var. Det var så skönt att bara vara där, hänga lite och prata. Hinner det alldeles för sällan nu!

Nej, nu ska jag kila neråt och se om en del av tvätten är torr. Hoppas! Äta lite kvällsmat och sedan gosa ner sig i sängen. Sköönt!

2 kommentarer:

  1. Hannah gillar detta

    (Haha, kunde inte låta bli... Facebook-skadad? ^^)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, en aaaaaaning kanske ;)

    SvaraRadera