torsdag, september 03, 2009

Life is good..

Jag har kommit in i ett sånt bra flyt just nu.. hör och häpna: allt går i min väg och jag är så sjukt glad för varenda liten detalj som bidrar till mina luckorus. Dock så oroar jag mig för att detta flyt snart kommer att ta slut, men jag vill inte säga för mycket utan väntar ut de närmaste två dygnen. I vart fall så njuter jag av varenda minut för fullt just nu. I två - tre veckor har allt varit så fint och jag hoppas att det fortsätter en stund till!

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen mig i det du skriver, allt känns så himla bra just nu! (förutom att vi inte hunnit ses på alldeles för länge!) Just nu skulle jag vilja stanna tiden...


    Och grattis till praktikplatsen, för tusan!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är sant, det är den enda delen som fattas! :) Jag med, jag med.. helst nu innan jag ska gå till Otten ^^

    TACK! ;D

    SvaraRadera