torsdag, december 17, 2009

Alldeles, alldeles underbart!

Födelsedagsfirandet igår var hur mysigt som helst. De bästaste var alla där (förutom Hannah) tillsammans med mina doftljus, glögg, chips, julmust, dajmtårta och massa annat gott. Helt fantastiskt! Bonde söker fru och Paradise Hotel gick inte att undgå på tv:n och allt var bara toppen. Jag misstänker dock starkt att jag kommer bli tjockis under julen... jag fick ett litet sött puzzel och ett gigantiskt puzzel på 1000 bitar, hembakade lussekatter, fudge, knäck och muffins samt skumtomtar. Det blev även över cocosskumbollar, choklad, glögg och muffins från fikat. Allt detta innebär att jag kommer att äta mig tjock medan jag sitter still och lägger puzzel. Det kommer bli asbra! :D Huvudsaken är ju att man är lycklig, right?

Nu ska jag bege mig mot Trappan och lite möte, sedan hem för att försöka komma underfund med alla 100 saker jag borde ha gjort innan paps kommer och hämtar mig i morgon. Ja, för imorrn åker jag hem för julen! Alldeles, totalt supermysigt.

..när jag väl är hemma alltså, för jag har en miljon saker att göra innan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar