måndag, december 28, 2009

Jag är lite rädd för de där 50-markerna..

Vi har precis tagit in 50-marker på Cherry i Norrköping, tidigare hade vi enbart 10-, 20- och 100-marker, vilket var betydligt enklare att hålla reda på. När jag precis lärt mig och fått in snittsen på vilka marker som ligger var och hur jag ska dela ut dem så kommer det nya jävlar, haha! Eftersom de är sprillans nya så är de hala som bara den, och dessutom är det mycket ovant att ha en till valör i marker att dela ut. Det blir lite roligt innan man har vant sig!


Förövrigt så gick jobbet bra i lördags, även om det var en kaotisk kväll. Jag satt för första gången vid bordet där lägsta insats är 50 kr (annars är det 20 kr som har gällt) vilket ställde till det i mitt huvud. Sedan bytte jag och K bord och efter 20 min så spillde någon ut hela sin öl över halva mitt bord, chiptrayen och mig. Det var bara att stänga bordet och börja torka av allt!

Idag ska jag knalla till stan för att hitta mig en puzzelmatta till alla fina puzzel som jag har fått över jul :) Sedan blir det väl en sväng för att se om man hittar någonting på rean, men annars har jag planer på att vänta med shoppingen till slutet av januari - det är ju då det är som billigast, och minst folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar