söndag, december 13, 2009

Julmysigt!

Sitter i skolan och myser till julsånger, haha. Men vad gör man inte när ens dator hemma är krasslig? Har gått en sväng runt strömmen och matat fåglarna. Gud, jag är så svag för djur! Önskar jag hade 50 påsar bröd att ge dem, hehe. Fast inte alla påsar till några få fåglar, då får de ont i magen.

Croupierjobbet igår på Hugo gick jättebra :) Trots att jag var helt själv och trots att jag lyckades slå in fel markerantal när jag skulle logga ur - men jag kom underfund med hur jag skulle lösa det och det kändes jättebra. Roligt var det också att jobba där! Så där kommer jag nog få jobba mer framöver skulle jag tro..

I morgon blir det födelsedagsmys hemma hos Eric och Mlen med lite glass, cocktailfrukt och vin. På onsdag är det ett lite större födelsedagsmys hemma hos mig med tjejerna med en massa gottigt. Det här ser jag verkligen fram emot! :) Sedan åker jag förhoppningsvis hem för julen en stund - såvida inte jag ska jobba som OV i helgen men det får vi se.

Ja just ja, har ju fått antagningsbeskedet från studera nu angående distanskurserna i vår! :) Jag kom inte in på de två som jag veeerkligen vill ha, men jag har hyffsade reservplatser på båda så vi får se hur det går :) Jag blev däremot antagen till fem andra kurser och jag tackade ja till två: engelska och en skrivkurs. Vi får väl se hur det blir sen :)

Nej nu ska jag julpyssla lite här innan jag ska ner till affären och köpa ngt att stoppa i magen - har inte ätit ngt alls idag än (mycket smidigt). Sedan ska jag knalla hemåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar