lördag, december 05, 2009

Nyexaminerad ordningsvakt!

Haha, ja tänka sig.. ordningsvaktsutbildningen är redan över och jag blev godkänt på allting. Jag har nog dock inte riktigt insett det ännu, lär väl inte hända förrän jag står där ute och jobbar :) Tiden går så fruktansvärt fort.. Jag har haft grymt roligt under de här två veckorna och har träffat så himla härliga människor, jag vet inte hur många gånger jag har skrattat! Ont i kroppen har jag haft också minst sagt, men det har det lätt varit värt. Så, nu får vi se var jag hamnar. Har pratat med både Styrstad Security och några ställen i Motala. Jag känner dock inte alls någon brådska, måste ju först beställa hem allt som jag behöver vilket inte är det lättaste. Det är en djungel!
Igår var det jobb på Harrys som gällde, som croupier. Det var skoj och gick väldigt fort, hade spel under hela kvällen (inga raster här inte!). Ikväll är det Otten som gäller, så det är snart dags att göra sig i ordning och masa sig dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar