onsdag, december 16, 2009

Födelsedagsmys!

I måndags var jag på födelsedagsfika hos Mlen och Kicki (eller Eric, för er som vill det), och Thess och Jonatan var också med. Jag hade köpt tofuglass, fruktcocktail och två flaskor vin som vi delade på och det hela var hur mysigt som helst! Fina presenter fick jag också :)

Igår traskade jag och Natalie ut till Skeppa för att hitta mig ett par byxor att jobba som OV i, vilket jag - hör och häpna - också hittade! Till ett vettigt pris dessutom! Så jag är helnöjd. Däremot är jag inte lika nöjd över att min order på 8000 kr från tacgear.se inte registrerades... De har alltså dragit pengarna men inte skickat mig någonting. Dock så måste jag tillägga att de har varit väldigt hjälpsamma med att få ordning på det hela och de tvivlade inte en sekund på att det jag sa faktiskt stämde. Sakerna ska skickas till mig idag så ska jag inte klaga.

Ikväll klockan 19.00 kommer Emma, Natalie, Jannie, Tove, Frida, Elin, Sofia, Josie och Cindy hem till mig för mys! Det kommer bli kanon, och förhoppningsvis dyker även Hannah upp. Bara äta gott, mysa och prata. Och givetvis fira att c-uppsatserna är klara och att det är jullov! :)

....och ni har väl märkt snön som ligger på marken? I love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar