fredag, februari 26, 2010

Det vanskas vårfloder...

Snön har legat sedan.. vad? 14 december? Nåt sånt. Och det är alldeles fantastiskt. Äntligen en riktig vinter! Men herregud vad folk har klagat.. och det är ungefär samma personer som förra året gnällde över att det INTE var någon snö som har hörts mest. Jaja, jag är helnöjd och glad men visst välkomnar jag plusgraderna också! :) Jag lär nog dock vara någorlunda grinig när jag kommer hem med dyblöta skor, men hey, det hör ju mars till! :) Vårkänslorna och springet i benen har inte kommit riktigt än, men det är på gång.. ute regnar det en gnutta och snön smälter. Det innebär dessvärre också att jag är påväg att ramla på ändan så fort jag går utanför dörren!

Jag sitter på redaktionen och taggar inför kvällen. OV-jobb i Parken, dansbanskampen med The Playtones och Titanix. Okej, det kanske jag inte taggar så mycket inför, men det lär bli mycket folk. Dessutom jobbar ju Jimmy ikväll! Det kommer bli grrrymt!

Nehej, nu ska jag äta lite matlåda. Potatisgratäng, torsk, bacon och grönsaker... mmm... mormor är bra på mat helt enkelt!

1 kommentar: