torsdag, februari 25, 2010

Inte riktigt på topp.

..men det kan man väl inte alltid vara? ;) Nej men kände redan när jag vaknade imorse att "Neeej.. jag vill inte.." men lik förbaskat var jag tvungen att kliva upp och ta tag i dagen ändå! Och det har ju gått hyffsat, men långdraget har det varit och tröttheten har varit konstant. Ska bli skönt att krypa till sängs ikväll.. vilket jag faktiskt ska göra redan klockan 22.

Varför? Jo för att imorrn jobbar jag som OV i Folkets Park - alltså blir det inte att lägga sig tidigt där. På lördag måste jag upp klockan 10... toppen. Ska åka till Norrköping vid 11.20 för att hinna besöka Systembolaget och köpa mig tights. Lördagkväll jobbar jag som croupier på Hugo, alltså ingen tidigt läggning där heller. Och på söndag är det ju festeristkryssning så det är bara att kliva upp där med.

Kryssningen ser jag förövigt ruggigt mycket fram emot och jag hoppas, hoppas, hoppas att det blir som jag vill! För jag tror att det här kan bli kanon. Eller jag vet ;) Men herregud vad jag behöver en paus i mitt liv.. någon som kan trycka på stopp-knappen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar