söndag, januari 18, 2009

Tilltro?

En tanke slog mig precis. Eller snarare så såg jag det uppenbara precis nu. Jag såg även då men inbillade mig att det inte var så för att jag alltid är så misstänksam.. och ville en gång för alla lita på honom. Att det ska vara så svårt att följa magkänslan. Hur ska man kunna avgöra när det titt som tätt är ens egna rädsla som lurar en? Det här handlar faktiskt inte om den ni tror.. och även om det inte är någon big deal eftersom känslorna aldrig var där dom skulle så blir jag alltid lika besviken när jag inser att folk ljuger. Och desto mer folk ljuger desto mindre tilltro får jag för människosläktet...

Vaktade igår på Trappan. Sjuukt lugnt! 88 inklick, mitt bottenrekord hittills. Dock så var det grymt sköna människor som jobbade och till städölen blev det Twister! Så jävla kul, Twister är fan i mig underskattat! Satt både ihopkurad under folk, över folk, på folk.. you name it. Grymt kul!

Första morgonen (eftermiddagen) som jag vaknar på evigheter med ångest. Vet inte varför den kom tillbaka idag.. men efter lite pluggande och sen i väg på träning så ska det förhoppningsvis vara uppordnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar