tisdag, januari 06, 2009

Trött i ögonen..

Är förkyld som fan, och har fina, härliga utslag på halsen och käkbenen.. var i helv. kommer de ifrån?? Kliar gör det med.. men men.. får gömma mig bakom en sjal imorrn.. hoppas de försvinner igen.. Jag ska inte klaga, kunde ha varit mycket värre. Känner mig inte sjuk alls förutom att tröttheten är total, men mer än så är faktiskt inte (om man inte räknar med andnöden då..)

Nu är det fixat och donat i rummet. Nya gardiner och mattor och sängkläder. Storstädning har skett och har nu bara.. oj, insåg att jag bara har en påse kvar att packa upp, hahaha. Trodde jag hade typ 3.. aja, då fixar jag det innan jag lägger mig sen är allt klart! Skönt som fan.

Gick till banken idag. Den var stängd. Gick till Friskis & Svettis idag. Det var stängt. Morr.. inte tänker jag på att det är söndag idag! Jag som skulle köpa halvårskort.. jaja, får ta det imorrn. Skulle laga fin mat också med rostbiff. Det fanns inte.. gaah! Jaja, vi tar det imorrn!

Nej, nu ska jag pilla med det sista, sen blir det sängen.. plugget drar igång imorrn med härliga oppositioner hela dagen. Natti natti!

20 kommentarer:

  1. Men sov fruktansvärt gott då fyllo!
    JAg fortsätter med nästa Mystery så tar vi några när du dyker upp;) om det nu kommer ske:D
    Pussen!

    SvaraRadera
  2. Spara de roligaste till mig! Annars blir jag lessen om det bara finns tråkiga kvar.. då kommer jag somna ;)

    Puss!

    SvaraRadera
  3. HAha... Du kommer nog inte somna än på ett tag;) Du är väl en nattmänniska? Eller? Har verkat lite som det.. ;)
    Pussarna!

    SvaraRadera
  4. Kan bero på att det alltid funnits någon i min närhet som hållt mig vaken.. eller?? ;)

    Nästa gång kan jag hålla mig vaken för då får jag sova ut lääänge..

    PUSS!

    SvaraRadera
  5. Var inte så säker på det...
    Du visste ju inte äns om du skulle komma...
    *blink*

    Sov gott mrs...
    Pussen!

    SvaraRadera
  6. Hehe, nej.. men om jag får bestämma så ;) Alla vet ju att du är den som är underst, always! ;D

    SvaraRadera
  7. Misstolka inte... Jag pratade om att hon inte vet om hon ska komma och spela spel på torsdag, men hon misstolkar säkert... För jag ligger inte underst, jag är ju alltid sist på plats... Antar att ni menar helt osexuell brottning i ormgrop..??

    SvaraRadera
  8. Hannah, MISSTOLKA! ;)

    Ja Johan.. det var precis vad vi pratade om.. hmm ;)

    SvaraRadera
  9. Du låter så ironisk Nathalie... Vad menar du? Var det inte det du pratade om? :D

    SvaraRadera
  10. Inte alls Johan, inte alls.. ;)

    SvaraRadera
  11. Då har jag med misstolkat... Då kan jag och Hannah bilda en kraftig klubb och du kan berätta vad vi har misstolkat;)

    SvaraRadera
  12. Johan.. Hannah misstolkar alltid rätt.. du misstolkar helt fel! ;)

    SvaraRadera
  13. Jag vet inte om det är något att vara stolt över... ;P

    SvaraRadera
  14. Haha, sant.. men vi förstår ju varann i alla fall!

    SvaraRadera
  15. Du fattar ju mina misstolkningar också Nathalie, för jag får ju förklara dom för dig... hahahahaha

    SvaraRadera
  16. Hahaha, jo det är ju sant.. huvudsaken är ju att jag förstår, eller hur? ;)

    SvaraRadera
  17. Nja... Ibland är det bättre att du inte förstår.. :D

    SvaraRadera
  18. Då är det ju skönt att du oftast inte förstår.. :D

    SvaraRadera