söndag, januari 04, 2009

Lättirriterad.

Var och såg Idol-grejen nere på stan igår. Nej det var inte jag som ville se dem utan snarare pappa som ville se Kevin och inte ville gå själv (det var han som drog ner mig när Günther spelade också för några somras sen). Jag hatade Johan Palm redan innan han uppträdde igår, nu hatar jag honom ännu mer.... han bekymrade mig inte ens om att sträcka på mig för att kunna se honom däruppe på scenen. Han är så jävla ful så det är inte värt att se, haha! Dessutom sjunger han ännu värre i verkligheten än på tv, helt otroligt, han är ju sämst! Målbrottet är han nog i också, hahaha. Ser jag honom på stan nån gång lovar jag att jag ska ge honom onda blickar... Robin B och Kevin var ju som gudagåvor då de kom efter Johan Palms uppträdande. Sen är faktiskt Robin B lite snygg också. Alice är dock ingen storfavorit heller.

Det var riktigt, riktigt skoj att jobba igår. Unga gäster och NY musik (såsom Lady Gaga, Britney Spears och Pink). Jag var i heaven kan jag säga! Tills en viss avvisning skulle ske från lokalen... vill inte hänga ut någon här men gud vad arg och var och ont gjorde det med. Idiot! Olyckor händer men man kan åtminstone se hur det gick med en.. Jaja, nog om det.

Imorgon åker jag hem till Norrk. Vill och vill inte. Är lite gnällig idag, och sjuk är jag med.. jag är som en karl, haha.

20 kommentarer:

  1. Jomen. Alla mobiltelefoner tillhörande 14-åriga tjejer borde konfiskeras under Idol, då kanske inte sån skit som Johan Palm går så långt.

    SvaraRadera
  2. Åhhhh... Jag var där... Han är ju såååå sööööööööt asssssååå!
    Men HAlllå!! hur kan du säga att han är så dålig?? Sjunger ju asa bäst...
    Hörs sen;)
    Pussen!

    SvaraRadera
  3. Haha, lätt.. det är hemskt, så hemskt! Nästan i samma höjd som Blondinbella, men bara nästan..

    Johan för fasiken.. det är knappt så att man kan skämta om det, så vidrigt kass är han! Fast å andra sidan kanske du tycker om små taniga, rufsiga, inne-i-målbrottet fjortisar ;) Eller??

    Puss!

    SvaraRadera
  4. Snälla, kan vi inte mata en drake med Blondinbella och Johan Palm? För drakar finns på riktigt, det har jag sett i Harry Potter! ;P

    SvaraRadera
  5. haha...

    "Fast å andra sidan kanske du tycker om små taniga, rufsiga, inne-i-målbrottet fjortisar"

    Låter som dig morgonen efter natten innan Nathalie...
    ;)

    SvaraRadera
  6. Jag med! Jag har också sett dom! Frågan är hur vi ska hitta drakarna....

    Hahaha, WHAT?! Syftade du just på dig själv för 5 år sen?? ;D

    SvaraRadera
  7. Lätt! Det ska finnas drakar i Sverige (svensk kortnosing) :P

    SvaraRadera
  8. Been there... Jag vet hur du ser ut Nathalie... Både då och nu... ;) (måste sluta med dessa fula gubbar)

    Uschiamej... Nu är mystery nere... Börja kanske...

    SvaraRadera
  9. Hahaha, det blir perfekt!

    Jag vet hur du såg ut och Johan.. och ser... ;)

    Nej! Vänta på mig! :D

    SvaraRadera
  10. Vänta på dig? Verkar inte som jag behöver... *blink*
    Meeeen snart börjar jag... Har ju fasiken flera st jag inte spelat... Kan ju inte vänta flera veckor... ;D

    SvaraRadera
  11. :O

    Vadå flera veckor?! Imorrn ju! :D

    SvaraRadera
  12. Imorrn? Kan ju inte då sa jag ju.. Har ju frusit sönder delar av min kropp och måste läka... När försvann Hannah ur våran lek med att tracka din blogg?

    SvaraRadera
  13. Jag har inte försvunnit! Tog bara en liten paus :P

    SvaraRadera
  14. Tss.. det där funkar inte Johan ;) Jag har ju alltid min Herve vet du när du inte räcker till!

    SvaraRadera
  15. Det är ju helt upp till dej.. men det kan ju vara jobbigt att vara med en tandrad.. En man man inte ser i mörkret... haha..

    SvaraRadera
  16. Haha, det är ju det som är det roliga.. man har ju inte en aning om vad som döljer sig därunder ;)

    SvaraRadera
  17. Lite creepy... Måste vara lustigt att känna och allt man ser är en tandrad...? Hmm... Låter inte jättekul Nathalie... Klart jag är ju inte så rolig så jag borde varit mörk...

    SvaraRadera
  18. Äh, det är ju mystik! Lite spännande måste det ju få vara.

    Haha, jag tycker inte att jag sett dig så bra i mörkret hittills ändå ;)

    SvaraRadera
  19. Kan vara för att jag knappt syns när det är ljust;)
    *Gömmer mig bakom en lyktstolpe och tittar fram*

    SvaraRadera