måndag, januari 05, 2009

Hemma i Norrköping igen.

Att tiden går så fort när man har roligt.. eller?

Skönt att komma hem hit, men just nu är det lite ensamt. När jag är hemma i Mjölet är jag van vid att det hela tiden är ljud runt omkring, att det alltid är folk omkring mig, här är det helt tyst.. sen kanske jag skulle kunna dra mig så långt så att jag kan erkänna att det saknas lite. Men jag är van.. när jag ska hem till Mjölby saknas det i Norrköping och vice versa. Logik som bara den!

Natten som spenderades var mysig. Dock så vill jag också ha det där spelet som var så jäkla skoj att spela. Ni vet ett sånt där spel där man ska hitta en massa grejer för att kunna ta sig runt och så ska man lösa olika klurigheter. Spelet spelades till.. ja.. 4 i natt kanske? Somnade vid.. 6? Lustigt att man aldrig ska kunna sova.. ;)

Det är kallt ute.. riktigt kallt. Och jag tycker om det! Det är så här vintern ska vara. Hur kan folk gnälla över att vi faktiskt har 4 helt olika årstider som har sina unika egenskaper? Nej jag förstår inte.. men folk får gnälla bäst de vill, jag njuter! Vacker var också himlen när pappa körde hem mig idag och solen precis hade gått ner. När det är så pass kallt ute som det är nu blir horisonten alldeles rosa, och hur fint är inte det?

Tröttheten börjar ta över.. funderar mycket på framtiden just nu. Jag har trots allt gått halva utbildningen nu och hur fort har inte det gått? Det är inte mycket kvar innan man ska ta nya beslut om framtiden..

21 kommentarer:

  1. Jaha ja.. Ensamt är ju inget bra... Alltid.. Men men...
    Trackning kanske skulle sitta fint... Hoppas du har roligt, jag sitter och tråkar med spelet... Haha.. Har svinkul! Mycket roligt spel... ;D

    SvaraRadera
  2. JAG vill spela! Fusk.. fusk fusk fusk!

    SvaraRadera
  3. Knappt äns faktiskt... Skulle haft en bror som jag;) eller 2... Hjälper mig med mycket... :D Men det gör ju du med.. Pepper.. hahhahahahahahaha... Och sudd heter rubber... ;)

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Du, jag är BÄST på att hitta saker (förutsatt att jag kan översättningen..) Å andra sidan så sa du inget om rubber! Du kunde inte översättningen av kanon.. ;) Vad var det mer?

    SvaraRadera
  5. Ville ju bara at du inte skulle känna dig ensam och osmart så jag spelade dum;)
    Nästa är hemma om en liten stund bara... vågar inte börja idag dock... Tuff morgondag då:D
    Fast det var långt till slutet... Trodde vi kunde ta på det men så var det inte.. :D kul när det blir så...

    SvaraRadera
  6. Yeah right, brighthead!

    Du, du lär aldrig komma i säng om du väl börjar.. vänta på mig! :D

    SvaraRadera
  7. Klart jag väntar på dej... Brukar vara du som får vänta på mig... hahhahha...
    Eller hur var detnu... 3 nästa va!?
    Pusst!

    SvaraRadera
  8. Vi får väl se om du orkar hänga med.. ;) Är ju hårt att sitta uppe hela nätterna och spela spel...

    Pussar!

    SvaraRadera
  9. Haha... har jag inte haft problem med... Men du var ju lättpetad då... Frågan är ju om det alltid är så eller om det var en tillfällighet..
    Pyssat!

    SvaraRadera
  10. Att jag var vad?

    Om jag var vad jag tror att jag var så var det ju helt pga av dig och det du gjorde ;)

    SvaraRadera
  11. Jag somnade och minns knappt nåt... Petade lite på din axel och.. och... och.. så somnade jag.. eller!? *ler*

    SvaraRadera
  12. Mja.. jag tror visst att det var lite mer än så.. ;)

    SvaraRadera
  13. Petade jag 2 gånger på axeln?
    Är lost... Somnade ju... Eller!? :oD Minns inget...

    SvaraRadera
  14. Hahaha, huvudsaken är att det är bra Johan, sen är det helt okej om du inte minns något ;)

    SvaraRadera
  15. Vad var det nu igen som skulle ändras?? ;)

    SvaraRadera
  16. Now you know.... ;) Eller kanske inte ändras... förbättras??

    SvaraRadera
  17. Jaa... det var fasiken på den berömda tiden:D

    SvaraRadera
  18. Hahaha, jaa men du tjatar ju hål i huvudet på en...

    SvaraRadera
  19. Givetvis! Det absolut bästa att trötta ut sina offer... haha...

    SvaraRadera
  20. ..och av vilken anledning ska du trötta ut mig? :P För att få mig att säga det du vill?

    SvaraRadera