fredag, januari 02, 2009

Jag är så jävla trött. Nyårsnatten blev det ingen sömn. Inte den här natten heller. Jag lyckades få tid till att sova 2 timmar nyss. När jag vaknade var jag så sjukt borta, visste knappt vad jag hette och mitt hjärta slog i 200. Bra det här med att sova för lite, haha. Har förvisso haft 2 jättebraiga kvällar och nätter, men i natt måste jag få sova, annars dör jag. Blir fint att jobba ikväll ^^

Nyåret firades in med pappa och hans tjej och afrikansk fest. Lite udda, men det var skoj. Skaffade mig en karl som älskade mig efter 2 timmar, hahaha. Fin natt, med mkt skojbråk och våldsamheter. Igår blev det filmkväll till långt in på natten. Mycket trevligt! Clowner är dock farliga så man måste bygga stoora fort ;) Hahaha.

Gud nej.. jo jag har varit hos frissan också och färgat mig mörk igen med ljusa slingor. Gah, jag kan inte tänka ordentligt... blir fin kväll på jobbet det här!

45 kommentarer:

  1. Fast sen var de ju inte så farliga i alla fall... :P

    Hört nåt mer från din beundrare?

    SvaraRadera
  2. Haha... Vi var väl livsfarliga? Fick ni inte det intrycket? :)
    Antar att Hannah menade mig och Mr... VI är iaf riktigt farliga.. Fråga Nathalie.. :D Hon känner delar av oss bättre...
    Tack för en trevlig kväll breuds!

    SvaraRadera
  3. Jo, det var precis det intrycket vi fick :P

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Haha... Bibehåll det stadigt... Vi blir inte mindre farliga och inte heller mindre roliga... Eller mindre påhittiga... Snart har vi nog gjort en ny version av DET... Men då byter den med största sannolikhet genre.. :D

    SvaraRadera
  6. Haha, nej de var ju inte det.. eller? ;) Jorå, han smsterroriserar mig dagarna i ända.. har inte bekymrat mig om att svara på 2 dagar så han börjar få smått panik nu.. hahahah!

    Johan, DU är farlig.. Mr vet jag dock ej.. han verkar vara rätt harmlös bakom sitt fort :D Hade en grymt trevlig kväll i vart fall.. favorit i repris snart I hope!

    Johan... vad exakt syftade du på där?? ;D

    SvaraRadera
  7. I vilken del av inlägget?
    Det första är ju för vi är farliga och det andra så menar jag att våran nytänkta version av filmen DET skulle kanske bli en succé på "den förbjudna hyllan" i videoshopen... ;)

    SvaraRadera
  8. Hahaha, då var det alltså som jag misstänkte... ;) Så, hur går handlingen? Hahahaha!

    SvaraRadera
  9. Haha, jag skulle hållt käften om det där... :P

    SvaraRadera
  10. hahaha... Berättade ju handlingen när ni var hemma senast... Vill du se hur den fortsätter får du ställa upp och spela tjejen;) Måste hitta ett gäng fula killar med, men mr "Black" (Mike) har ju du löst bra själv;)

    SvaraRadera
  11. Jag tror jag sov när vi pratade om det här, för jag har helt glömt bort det.. eller jag har ett litet, litet minne av att vi diskuterade det.. men vad handlade det om egentligen och HUR kom vi in på det.. Hannah?? ;)

    SvaraRadera
  12. Haha, borde väl vetat bättre än att nämna nånting om sex när det är killar närvarande ;)

    SvaraRadera
  13. Framför allt 2 killar direkt från restaurangbranchen... Bara mat, vin och sex i våra huven... Haha...
    Nathalie faller alltid i den djuuuuupa gropen...
    Praktiskt med Herve också... Han är ju grym på engelska;)

    SvaraRadera
  14. Kan inte nån bara berätta för mig, jag vill minnas igen! :D

    SvaraRadera
  15. Johan, det där visste vi redan ;)

    Jo, troligtvis gropar som du grävde i alla fall! :P

    Haha, min fästman.. usch! Han har panik på mig nu för att jag inte svarar på hans sms.. hahaha

    SvaraRadera
  16. Haha, naturligtvis. Men det är klart, vad ska vi annars prata om, Nathalie? ;)

    SvaraRadera
  17. Hahah, jävligt sant Hannah.. hade vi inte det att prata om, vad skulle vi då hålla låda om? Och vi skulle ju inte närheten ha lika kul! ;D

    SvaraRadera
  18. Det spelar ingen roll vad vi pratar om, vi hamnar ju där till sist ändå. Så varför kämpa emot? ;P

    SvaraRadera
  19. Tror inte du sov nathalie.. Tror du hade en liten uppfattnigssvacka.. För det har du väl aldrig... Eller så har du bara hört det andré sa och inte det jag sa, och inte fått ihop parten... Kan det vara så? haha

    SvaraRadera
  20. Haha, jag säger detsamma Hannah, det är ingen idé! Jag undrar hur fanken vi kom in på sex allra första gången...? Och vem gällde det??

    Hahaha, just fan Johan.. jag fattar inte varför, jag försökte vara uppmärksam, hahaha! Men det stämmer nog mycket väl till varför jag inte minns allt.. det du sa hörde jag ju inte ens! ;)

    SvaraRadera
  21. En inte allt för vågad gissning är ju att vi pratade om Skogsmulle-J och T då. ;P

    Finns det fler skräckfilmer innehållande clowner? Isf röstar jag på att se en sån nästa gång! :D

    SvaraRadera
  22. Därför jag inte behöver använda meningar längre... Använder endast enstaka ord och hoppas du förstår...
    Förstår?
    Antar...
    Torsdag?
    Puss!

    SvaraRadera
  23. instämmer hannah! ;D

    SvaraRadera
  24. Haha, probably.. sittandes ut i en stuga på landet ;) Hahaha! Nej det var tider det.. Klart vi ska se en film med clowner! André måste ju få bygga sitt fort igen!

    Jag kanske t.o.m. förstår dig bättre då Johan ;) Ja, på torsdag!

    PUSS!

    SvaraRadera
  25. Så var det! De skulle sitta ute i skogen när vi var irriterade på dom... Men sen kom vi på att det inte var så smart, för då kunde de ju smida planer ;P

    SvaraRadera
  26. Haha... Tror jag inte att du gör... Men vi kan försöka...
    Tar det när du dyker upp... Så kan vi prata i hiroglyfer...
    Är ju alltid trevligt...
    Vågar inte äns försöka mig på att förstå er... Tolkar det till ett sätt, men låter det stanna i mitt kontor..
    Pyssen!

    SvaraRadera
  27. Ingen idé att ens försöka, det är inte alltid vi förstår oss själva... ;P

    Nänä, inget sånt! Ut med det!

    SvaraRadera
  28. Hahaha, just fan, det var ju så det var! Sen när vi blev sura så ville vi ha dom därute i skogen ändå ;P

    Ja det där blir ju säker bra Johan.. tss.. haha, du har lika sjuk fantasi som oss, dock så kan jag nog medge att jag och Hannah tänker på det lite oftare.. lite mer.. och betydligt lustigare!

    SvaraRadera
  29. "lite oftare.. lite mer.. och betydligt lustigare!"

    Låter som en bloggtitel! Ska vi starta en gemensam? :P

    SvaraRadera
  30. Låter som en porrfilm.... Vad mer att säga...

    SvaraRadera
  31. Haha, blir det undertiteln på den nya versionen av DET kanske? ;)

    SvaraRadera
  32. Hahahah, lätt! Och jag vet precis vad den skulle innehålla Hannah.... ;)

    Jag har dock en problematik med den här porrfilmen... JAG har ju huvudrollen som enda tjej! När hände det??? :P

    SvaraRadera
  33. Förmodligen när du inte lyssnade. ;)

    SvaraRadera
  34. Definaftly... Attention!
    Men det är ju inte din starkaste sida Nath...
    ;)
    Får se om du pallar med inspelningen... Pallar knappt med mig juh;)

    SvaraRadera
  35. Haha, inte när det kommer till dig Johan.. och bara dig ;)

    Tss.. under inspelningen behöver jag la inte göra mycket, bara att ligga och ta emot! :D

    SvaraRadera
  36. Nej nej... Du ska ju vara väldigt aktiv... Annars blir det ju ingen bra film.. Trist film om du bara ligger där.. Då finns det bra tjejer att köpa på realdolls... ;) Pyss...

    SvaraRadera
  37. Åja, glöm inte att du ska spela förskräckt oskuld också!

    SvaraRadera
  38. Haha, de får mer än gärna ta min plats!

    Hahahaha, du, förskräckt lär jag nog vara med tanke på att jag ska ligga med en hög främmande män (som kanske är fula) och dessutom bli filmad samtidigt! :P

    SvaraRadera
  39. ...och så ska du låtsas vara 11 år. Så kan det gå när man inte lyssnar! ;P

    SvaraRadera
  40. Egentligen vill du ju inte bli av med platsen... Du skulle må som en queen... Tro mig... Klart det inte ska vara några snygga killar... Finns väl inga snygga killar i porrfilmer?? Dom står ju bakom kameran eller spelar clown eller nåt;)

    SvaraRadera
  41. Är killarna riktigt heta och muskulösa så ja, då skulle jag må riktigt, riktigt bra! ;D Annars, mjaa... no ugly guys här inte.

    SvaraRadera
  42. Haha... Säger hon och umgås med mig;)

    SvaraRadera
  43. Jaha, det är väl bara att hyra ett fotbollslag då ;P

    SvaraRadera
  44. Känner flera lag..;) Så det skulle vi kunna ordna... Och vad Nath skulle trivas... Eller vad är det folk tror?

    SvaraRadera