måndag, augusti 24, 2009

En vecka kvar av Nolle-P

Jag glömde att nämna mitt otroligt fina blåmärke som jag haft i svanken i en veckas tid nu. På Ottenfesten ramlade jag och Pontus omkull, hårt, och jag fick en stor silverfot som stadgar upp saker rätt i svanken. Därmed fick jag ett lila-blått blåmärke precis i mitten av Sverige, följt av ett gult "band" från den ena sidan av ryggen till den andra. Jag kunde knappt sitta dagen efter, och tro mig, det gjort riktigt jävla ont. Jag är fortfarande sjukt öm, men så länge ingen tar i mig känner jag i alla fall inte av det :) Vad kan jag säga? Nolle-P är inte att leka med, haha.

Det har varit full fart hela veckan, jag har festat, varit på sittning, jobbat och umgåtts. Fulsittningen var rätt skoj och så även festen på Trappan, även om det var kaos där. I lördags när jag jobbade som vaktansvarig var det kaos också, jag har aldrig haft ett sådant stressigt och jobbigt pass som då. Dock hade jag riktigt skoj när allt lugnat ner sig.

Idag är alltså första skoldagen. Har kollat mitt schema och det är riktigt slappt, men det är mycket som ska planeras de första veckorna. Helt sjukt att det är mitt kanditatår! Klockan 18 är det arbetsintervju som gäller för att bli croupier. Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar