torsdag, augusti 13, 2009

Trötter.

Otippat, eller hur? Haha, kanske inte så värst. Ändå rätt sjukt att jag bara varit hemma i Norrk ett dygn och är redan trött av allt håll-i-gång. Jobbat, utbildning och möte. Det är det som varit på schemat idag. Och självklart återsett en massa kära ansikten. Och köpt tandborste och tandkräm! Hade visst bara en barntandborste hemma... hahaha. Förresten, vet ni hur mycket jag älskar min säng? Den är underbar och jag har saknat den! Insåg dock inte hur mycket förrän jag sov i den i natt.

Så, vad gäller imorrn? Well, först ska jag hämta ut NCIS säsong 1 som kommit med posten. 137 kr betalade jag för den, sprillans ny! How come? Jag har blivit Tradera-addicted. Det är good shit! Sedan måste jag till stan och kirra ett trådlöst på USB. Ni vet, mitt trådlösa inbyggda i datorn har varit paj i ett halvår och fungerar numera precis när det vill, vilket är ungefär en gång i månaden (om jag har tur). Sedan blir det en tur till Nordea för att skapa ett bankkonto för föreningen som jag är kassör i.. och sedan borde jag hitta mig en svart kjol för min serverings-outfit. Klockan 20.00 börjar jag vakta på Trappan! Jag är pepp som få men lite skraj för att jag är ensam vakt.. men det är ju tre ordningsvakter iaf!

Nehej, skulle jag göra mer nytta.. som att spana runt lite på nätet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar