onsdag, augusti 26, 2009

München Hoben!

Ja, igår var det dags för den största studentfesten med 5000 besökare. Vad gör jag? Joo jobbar på den såklart. För en gångs skull inte så himla lycklig över att jobba direkt! Och så roligt var det dock heller inte. Men, det finns två personer som gjorde hela kvällen. Mr Hot Guy från DömD i våras som jag sov hos kom fram och sa hej och gav mig en fin kram. Gah! Han är så het så jag vet inte vart jag ska ta vägen, och att jag dessutom minns hur hans kropp ser ut och känns gör ju inte saken direkt bättre. Så fort jag mötte hans blick mindes jag direkt om när jag hittade honom på dansgolvet, busade lite lätt och sedan hånglade fram tills det stängde. Jaaa, jag vet, jag är helt galen i denna kille! Det är få killar som får mig på fall så lätt nu förtiden, men believe me, den här killen skulle jag aldrig någonsin kunna säga nej till.

Person nummer två som gjorde min kväll var mr het ordnigsvakt som vaktar i bland annat Mjölby men som bor i Linköping. Jag var uttråkad, ville att han skulle komma och säga hej vilket han också gjorde. Mjo, det är väl inte svårt för er att lista ut att han är skapligt het han också. Han sällskapade mig i en timme, men det kändes som 5 minuter. Innan han gav sig av bjöd han mig på utgång i Linköping en dag, otippat! Tror ni jag tackade nej? ;)

Kom hem vid halv sex i morse. Det var döden de sista timmarna innan bussen kom. Det var heaven när bussen kom. Chauffören släckte alla lampor och det enda som syndes var ett grönt ledljus. Sjukt mysigt! Sov som en stock fram till klockan två.

Har varit på Trappan en sväng, ätit och bara hängt. Jag älskar det där stället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar