torsdag, augusti 20, 2009

Nolle-P!

Börjar strax jobba, ska servera på en sittning. Men ett litet inlägg hinner jag för en gångs skull med! :)

Ottenfesten, som jag aldrig kunna besluta mig för om jag skulle gå på eller inte vilket jag sen gjorde, var sjukt kul! Jag hade faktiskt inga förväntningar på kvällen, men jag hade glömt hur grymt härligt det är att skaka rumpa på dansgolvet. Det måste vara bland det bästa som finns! Kom heller inte hem förrän vid kvart i fyra på morgonkvisten.

Nolle-P är alltså igång för fullt. Imorrn är det gasquesittning som gäller. Nolle-P är underbart, oavsett om man är ny eller inte!

Dock så är jag lite ledsen i ögat idag.. vi hade sektionsdag med brännboll, och Nathalie som skulle lämna blod hade inte en tanke på att bussen stänger kvar över tre, vilket resulterade i att jag var en aning sen. Jag borde väl se det som så att jag ska jobba ikväll och det är full håll-i-gång hela tiden så det inte är det ultima att lämna blod just nu. Men jag vill ändååååååååååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar