fredag, oktober 22, 2010

Förföljd!

Haha, det är rätt komiskt egentligen att varje gång jag kör just pappas bil så håller polisen koll på mig. Idag såg de mig komma bakom dem, varvid de svängde in en gata efter att jag svängde in, körde runt och när jag gick ifrån bilen så körde de fram runt husknuten. De hade alltså stått på gräsmattan vid huset mittemot och tjuvkikat på mig. Likadant är det för pappa. Jag undrar vad har har för hyss för sig med bilen egentligen? ;)

Ikväll ska jag croupiera av mig på Vattenhålet igen. Fullmåne också, vilket innebär extra knasiga gäster. Förra gången blev jag så förbannad. Jag har nolltolerans när det gäller att bryta givna regler, och in i rummet där jag sitter kommer en tjej. "Är det inte rökrum här längre?" undrar hon, varvid jag svarar nej. Vad tror ni hon gör? Jo då, tänder cigaretten så klart. Jag ryter till henne att gå UT. "Va? Får man inte röka här?!" blir hennes svar. Morr... Ut går hon. Ja, utanför tröskeln in till rummet alltså. Nu börjar de andra gästerna vid bordet också bli irriterade och säger till henne. In kommer nu hennes pojkvän. Vad gör han? Tänder ciggen.... Jag blir fly förbannad och skriker att de ska gå ut, men tänk er snigelfart. Det här var ännu mer långsamt. Så jag reser mig upp, lägger undan chiptrayen och ska hugga tag i dom. Mhm, gissa om det blev fart på dom då helt plötsligt.... Och förresten så gick det så förbannat jävla bra den kvällen jag jobbade! Gick maaassor plus, gick mer plus än vad jag hade in totalt så det är asnice. Hoppas, hoppas på en bra kväll nu med.

Nehej, nu sitter jag och väntar på att Bass ska dyka upp med chips, godis och film innan jag måste bege mig to work, work! Nu kom han visst, så now I'm all gone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar