torsdag, oktober 28, 2010

If you ever...

...change your mind, about leavin', leavin' me behind. Oh, oh bring it to me. Bring your sweet lovin', bring it on home to me. Den låten har snurrat i mitt huvud i snart ett dygn. Och jag vet exakt vem som är skyldig till det!

Gårkvällen var tokmysig, ännu en gång bättre än förväntat (och då heter ändå förväntningarna duga). Bra film, lyxig mat, underbart sällskap. Vad mer kan man begära? Efter toklyckoruset i förrgår som jag absolut inte förstår mycket av så har jag släppt taget om kontrollen. What happens, happens. Och allt som händer har ju en mening. Jag mår fantastiskt bra, och det vet jag att han gör också :)

Sov jätteskönt i natt, dock lite för få timmar för mig som behöver typ minst åtta timmars sömn för att vara någorlunda pigg. Men trots det så har det varit full fart non stop idag! Anställningsintervju kvart över 9 vilket kändes skitbra. Killarna och jag skrattade tillsammans många gånger och det kändes toppen. Dock så vet jag att det finns dom som har betydligt mer erfarenhet än mig och just därför tror jag inte att jag kommer få tjänsten, men huvudsaken är ju att jag gjorde mitt bästa under intervjun :) Efter det tog jag en sväng på stan och köpte bland annat garn så att jag förhoppningsvis hinner klart med broderierna till jul (som skulle varit klara förra julen). Matshopping, nomnom. Laga mat, städa, brodera, tvätta sängkläder, betala räkningar. Sedan kom Josie hem och vi satte upp tavlor och vår grymt fina klocka i köket (som för tillfället inte funkar alls). Putsa ytor, plocka. Se en film hann vi också med. En mycket effektiv dag med andra ord! Vi känner oss stolta med tanke på att vi först seriöst övervägde att gå och lägga oss klockan sju... Men tji fick John Blund! Det ska däremot bli grymt skönt att krypa ner strax, i nytvättade sängkläder :)

Och vet ni, vet ni, vet ni?! Jag har ätit Marabou Vintervit idag och druckit julmust! Sådan cravings som jag haft den här veckan, dom har inte varit att leka med. Så när jag var på Matmarknaden blev jag lycklig när jag hittade julmusten. Överlycklig blev jag när Josie kom hem och sa att chokladen nu fanns på Hemköp! Ett toppendygn har det helt enkelt varit, och Nathalie är glad :)

Kärlek till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar