onsdag, oktober 13, 2010

Update!

Here it goes. Sen senast:

- Har jag haft den grymmaste träningsvärken av denna värld. Den satt i fem dagar. Inte bra någonstans, så har börjat köra med lite lättare vikter tills musklerna vant sig.
- Har jag och Fredde gjort slut, men allt känns riktigt bra och vi är vänner som hörs av med jämna mellanrum. No hard feelings med andra ord och livet leker vidare!
- Har jag träffat bekanta som jag inte träffat på år och dar, tokmysigt.
- Har jag blivit totalbombad av sms utan dess like och funderat starkt på att börja rensa.
- Har jag för första gången i mitt liv blivit bjuden på gott, rött vin.
- Har jag befunnit mig mitt ute i bushen varvid Josie och Dennis fick hämta mig fast jag egentligen hade en bil som jag skulle tagit med mig därifrån.
- Har jag fikat på Väderstads konditori som jag velat göra lääänge.
- Har jag fått total julnoja och beställt hem massor från bland annat Jotex.
- Har jag varit på The Champ i Linköping för att kolla på fotboll med trevligt umgänge och konsumerat alkohol och mat. Mer sånt!
- Har jag och Josie bestämt festdatum den 30:e. Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar