måndag, oktober 18, 2010

Söker efter svar...

Jag lyckas helt enkelt inte hitta balansen i vardagen. De flesta dagar känns allt toppen, jag förstår inte mycket men det är helt ok. Jag har kontroll och även om jag inte förstår så har jag fokus. Men sedan kommer dagar som denna, då jag tvingas inse att nej, jag har inte rätt ut det här ännu. Jag har fortfarande inte funnit några svar och jag kommer inte kunna släppa det förrän jag har hittat dem. Det är verkligen skitjobbigt, att inte förstå vad som händer inom mig. Varför, varför känner jag som jag gör?

Tillbaka till verkligheten så hade jag världens trevligaste kväll, natt och morgon. Att det kan vara så jävla fint att somna tillsammans med någon som man verkligen bryr sig om, som känner en från insidan och ut. Det är just den tryggheten som jag söker och vill ha i livet. Taskigt läge bara då jag inte hittar någon lösning på problemen. Nyss kollade jag och Josie på Lejonkungen. Jag kommer aldrig någonsin sluta älska den filmen, och en dag ska jag visa den för mina barn.

Nej hörrni, ikväll lyckas jag inte ignorera mina intensiva tankar. De knackar på konstant och dum som jag är släpper jag in dem. Jag vet precis vad jag vill ha i livet, och jag undrar om det finns mitt framför näsan på mig eller inte. Jag förstår verkligen ingenting, allt är så jävla disfunktionellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar