tisdag, oktober 26, 2010

Jag hatar att säga nej.

Gah! Har fått flera superbra jobberbjudanden nu på lördag meeen har behövt tacka nej i och med festen. Jag är grymt pepp på fest men jag hatar verkligen att behöva säga nej till jobb, speciellt när det gäller ställen som jag vill få in en fot på. Lite lagom frustrerande så där! Egentligen borde jag ju vara glad över att folk vill att jag ska jobba, men i stället får jag dåligt samvete för att jag inte kan. Men det är ju jag i ett jäkla nötskal, har alltid varit sådan. Dock så kommer jag inte ifrån att det stör mig något galet mycket.

Lämnade ju blod igår, och för varje gång jag går dit blir jag mer och mer nervös. I början hade jag inte vett nog att vara det, men nu när jag vet att jag är fullt kapabel till att svimma och nålarna kan glida ur lite som de vill samt att mina blodkärl är svåra att hitta så är situationen lite annorlunda. Men det gick alldeles toppen igår! :) Lite lagom yr i skallen resten av dagen men det hör ju till när man är fyra dl blod fattigare.

I morgon följer jag med pappa och Francine till Skavsta, Francine ska uppåt i landet och pappa vill ha sällskap i bilen. Sedan blir det en efterlängtad myskväll i Skänninge med en av de bästa innan jag på torsdag morgon ska på anställningsintervju! Det om något är jag taggad inför! Jag räknar inte med att få jobbet, men hoppet är ju det sista som överger en ;) Skönt också att få komma iväg någonstans i stället för att enbart få nej över mail. Pirr!

Nej nu ska jag ner till tvättstugan och hämta sista tvätten, för att sedan ta mig en allvarlig funderare på vad jag ska stoppa i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar