måndag, oktober 25, 2010

Så där, ja..

Nu har träningsvärken i låren och rumpan släppt också. Det är ju så himla sexigt att försöka böja sig ner med träningsvärk på just de ställena ;)

Det känns som att jag har kommit in i ett sådant himla flyt den här månaden när det gäller jobb! Jag har trivts superbra, speciellt den här helgen har allt verkligen varit kanon - trots lite folk. Dessutom har jag GÅTT RUNT den här månaden ekonomiskt! Jag har alltså enbart helgjobb, vilket dessa fyra veckor har inneburit fem ordningsvaktspass och två croupierpass. På de sju jobbkvällarna har jag alltså tjänat in så pass mycket pengar att jag har gått runt både gällande räkningar och mat. Helt godkänt va?

Ikväll hade jag, Bass och Josie filmkväll. Vi hade hyrt fem filmer, såg två av dem ikväll plus Lejonkungen 3 då (har sett dom andra två tidigare i veckan). Vi såg District 9 och Paranormal Activity varav den sistnämnda var kanonbra! Vi satt allihop och försökte lite diskret gömma oss bakom filtarna, haha. Är ju inte så ofta man stöter på en bra skräckfilm, men denna var verkligen läskig.

Dags att sova nu. Behöver en natts skönhetssömn med tanke på att jag ska lämna blod imorrn. Var ett himla bra tag sen nu så är bara att knalla dit! Natti allesammans, och glöm inte att på lördag är det fest här! ;)

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera