lördag, oktober 23, 2010

Men hallå...

...jag glömde det viktigaste igår. Det har ju snöat! Fatta att det är oktober och det redan har fallit snö. För två år sen hade det inte ens kommit snö ännu vid julafton. Tänk då vilken vinter det kommer bli i år. Bättre än förra? Tufft! Jag och Josie went bananas här hemma. Åh, det är så jäkla mysigt när snön faller utanför. Då vill man krypa upp i soffan med en kopp varm choklad. Tokmys!

Filmkvällen igår var trevlig, fast filmen var väl inte lika trevlig, haha. Dock är jag sett betydligt sämre. Meeen det vore väl kanske bra att börja med 1:an och inte 2:an ;) Så vi flötade till det med både chips, choklad, läsk och gelégodis. Mhm. Jag mådde fint! Dock så vill jag verkligen, verkligen, verkligen prova Marabous Vintervit. Problemet är att jag bor i Mjölby. Hit kommer nya saker sist. Bu för det! Jag har verkligen cravings....

Är i alla fall dyngtrött. Jobbet igår gick riktigt bra, trivdes som fisken i vattnet och spelet gick något så inihelvete bra! Det kan man leva på länge :) När jag kom hem hade jag ett lugn över mig som jag inte haft på väldigt länge. Ville bara njuta av känslan men klockan var mycket så det var hög tid att krypa ner. Dock var jag fortfarande vaken klockan fem.... och sen upp vid tio. Jag är tröttis! Nästan lite sådär illamående-tröttis. Borde verkligen sova men känner jag mig själv rätt så lär väl inte det hända. Mat borde jag stoppa i mig själv med. Eller snarare - MÅSTE - eftersom jag ska jobba i Tranås ikväll. Dock så lockar det mer att börja skapa spotifylistan inför festen om en vecka..... och så ska jag ju tvätta med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar